Allegro kontra eBay

4 dni temu napisałem maila do serwisu allegro. Podobno odpowiedź miała przyjść najpóźniej w ciagu 48 godzin. Dzisiaj napisałem również maila do serwisu eBay (mam pewne problemy z weryfikacją konta, aby móc sprzedawać produkty). Poszedłem do kumpla, wróciłem po 3 godzinach, patrzę, a w skrzynce jest email od eBay’a 😉

Wiele osób narzeka na obsługę allegro. Wiadomo, trzeba czekać na odpowiedzi na maile dość długo, nielegalne aukcje które się zgłasza wiszą kilka dni. Nawet na wielu blogach czytałem, że w ciągu najbliższych kilku lat allegro może stracić dominującą pozycję z powodu olewania użytkowników. I wcale się temu nie dziwię. Gdyby allegro miało troszkę mniejsze udziały w rynku polskich aukcji internetowych, to na pewno by się bardziej starali. Pewnie wtedy ktoś z zarządu doszedł by do mądrego wniosku, że zatrudnienie kilku nowych pracowników np. do usuwania nielegalnych aukcji to nie zło konieczne (duży wydatek) a dobra inwestycja

One Response to “Allegro kontra eBay”

  1. shrew napisał(a):

    Wiesz… ja 100 razy zgłaszam nielegalną aukcję i ona wisi 14 dni aż do zakończenia. Tu nie trzeba zatrudniać wielu nowych ludzi, ale jednego 🙂 Zrobić powiadomienia o nowych aukcjach i on cały dzień siedzi i przegląda to. Godzinowo powinien wyrabiać. I oczywiście śledzi info od userów o nielegalnych aukcjach.

    Co do obsługi to mam te same doświadczenia. Nie wiem, ilu ich tam pracuje, ale takie Allegro ma dużo kasy, żeby zatrudnić ludzi (na umowę o dzieło lub o pracę). No, ale po co…